... dubtant si un vi ...

Dubtem si un vi és petillant, cítric o cruixent, sols sabem que ens agrada tot el que deriva del tec, beure i xerrar.
Disculpeu si no som excessivament fidels usant el vocabulari específic: vam nèixer un pèl irreverents.

Tot just comencem

diumenge, 8 de novembre del 2015

VINS BIODINÀMICS: SÍ? NO? POTSER?

foto @goculta  edició @martawine
El tast del divendres passat anava de vins biodinàmics. El cert és que fora del primer que va ser un vermut (i que més endavant us presentarem) la resta no em van entusiasmar gent. Em va agradar tastar-los però no vaig sentir res i dubto que els repeteixi en algun àpat. 

Buscant informació sobre el tema m'he trobat amb un article corrosiu dels de Directo Al Paladar que, com tenia ganes de publicar-lo, n'he hagut de algún altre de més suau, el de Ets El Que Menges per ponderar una mica. També estic trobant interessant els post de Xavi Nolla.

M'agrada la controvèrsia i poder discutir i per això després d'un bon menjar i un bon vi, cal discutir. (toma rodolí!)

Marta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada